Popularne recenzje gier

Recenzji w sieci możemy znaleźć setki. Proponują je dziesiątki portali czy serwisów związanych z tematyką gier. Co jednak zrobić, aby to nasza recenzja była popularna, często czytana i zdobyła tysiące kliknięć spragnionych wiedzy graczy? Przede wszystkim warto pod lupę wziąć popularną grę, która cieszy się ogromnym zainteresowaniem, a wielu graczy chce znać opinię na jej temat. Oczywiście, niszowość też może być w cenie – na przykład nasza recenzja może być jedyną dotyczącą danej gry, ale dopiero prawdziwe hity, takie jak Grand Theft Auto, The Sims czy Mass Effect mogą dać nam prawdziwie korzystne rezultaty pod względem klikalności.

Jeśli tylko jest taka możliwość, warto prosić wydawcę o przedpremierowy egzemplarz. Gracze często szukają recenzji gier, zanim zdecydują się na ich zakup w sklepie. Dlatego im wcześniej uda nam się zrecenzować grę, tym lepiej dla nas i naszego portalu. Jednocześnie, aby recenzja była popularna, powinna też być nietypowa.

Zwykły, krótki opis fabuły z oceną, czy trzy strony samego tekstu, nikogo nie zainteresują. Dlatego warto wprowadzić jakieś urozmaicenie. Może warto na przykład wykorzystać screeny z gry, które mogą poprzeć nasze tezy, a jednocześnie zaciekawić odwiedzającego naszą stronę? A może spróbować z materiałem video? Video to w ogóle coraz bardziej ceniony content, dlatego jeśli tylko ktoś ma możliwości i zdolności ku tworzeniu recenzji video, to powinien działać w tym kierunku. Szczególnie, że to tego typu treści są obecnie najbardziej doceniane w facebookowym edge ranku, a to bardzo ważne dla liczby wyświetleń.

Warto przygotować chociażby krótką zajawkę video, która zachęci do przeglądania dalszej części recenzji.